Monday, January 4, 2016

Stiri interesante care pot fi citite in fiecare zi

Am un obicei pe care multi altii il au si ei. Stiu ca suntem multi cei care citim stirile dimineata devreme pentru a afla ce se mai intampla in lumea larga. Am deprins acest obicei inca din vremurile cand eram in liceu. De atunci, citesc aproape in fiecare dimineata, depinde de cate activitati am in ziua respectiva si in ce domenii, citesc stirile si ma informez despre evenimentele care au loc, citesc cele mai interesante stiri din toata lumea ca sa stiu mai multe detalii despre lumea in care traiesc. Am cateva siteuri preferate pe care le folosesc pentru a ma informa. Insa o data pe saptamana, cam asa, mai dau si niste cautari si mai citesc si de prin alte locuri, ca sa stiu ce se mai scrie si pe alte siteuri. Zic eu ca imi prinde bine si chiar am avut ocazii in care am putut testa beneficiile acestui obicei. E drept ca sunt destul de putine ocaziile in care cei din jurul meu sunt intersati de anumite subiecte, ma refer la cele care ma intereseaza pe mine, pentru ca fiecare avem interese diferite, insa apar situatii cand colegii aduc in discutie subiecte care ma intereseaza pe mine ori pentru ca stiu ca eu sunt interesat de ele ma abordeaza pentru a afla mai multe detalii despre ceva anume. Asadar apar si beneficiile dupa o perioada in care am acumulat cunostinte.

No comments:

Post a Comment