Monday, January 4, 2016

Stirile care ne plac mereu

Sunt unele stiri care ne plac. Sunt altele carora le lipseste ceva. Ce sa fie nu stiu sa spun, care este secretul de unele sunt placute iar altele mai putin. Probabail ca interesul fiecaruia pentru un anumit segment de stiri, pentru unele categorii de stiri este mai crescut, in timp ce pentru altele este mai scazut. Probabil ca eu sunt interesat mai mult de cele mai bune stiri din toata lumea decat de alte categorii, ceea ce ar putea face sa simt si sa cred ca unele articole par mai interesante. Pentru mine, repet. e un lucru obisnuit pentru mine sa citesc noutatile dimineata, de aceea stirile sunt pe lista mea, pe agenda mea. O sa fiu mai atent data viitoare cu ce voi citit, de unde imi voi lua informatiile, ca sa fac o analiza pe propria persoana. Zic eu ca ar fi interesant de stiut, macar pentru mine, caci eu sunt cel mai interesat de mine.

No comments:

Post a Comment