Sunday, November 6, 2016

Sase TIR-uri facute scrum la Bacau - Stirile de astazi

Sase TIR-uri facute scrum. Un incendiu puternic s-a produs în această dimineaţă în zona industrială a Bacăului, din cauza unui scurtcircuit. Şase TIR-uri s-au făcut scrum. Tot mai multe nenorociri in lume. ceea ce cred ca trebuie sa fie tot mai rar si sa trecem pste astfel de incidente.

Sase TIR-uri facute scrum la Bacau

Este ceva ce vrem sa ne facem si noi si sa stim ca putem sa trecem prin elemente si alte chestii de care uni s-ar feri. Dar eu ma gandesc ca ar terbui safacemc eva care sa e ajute mai mutl decat ar crede altii. Stiam ca se pot gasi masini bune si trebuie sa facme ce este placut pentru noi.

Insa cand ma gandesc la ce trebuie sa facem si tot ce se poate gasi pe aici si peste tot, ma uit la tot ce am si uite ca reusesc sa gasesc ce imi trebuie, tot ce am nevoie, ca sa fiu si eu la fel de bun precum alti soferi.

No comments:

Post a Comment