Wednesday, November 9, 2016

Vreau sa fie o vreme frumoasa dar nu am parte de ea

Ne trebuia ceva de genul asta ca sa stim si noi de unde sa ne luam umbrele. Acum stim si aflam tot ce se poate, caci le stim pe toate. Si asa se fac treburile, pe ploaie. Ca sa avem de unde sa ne luam ce avem nevoie si sa facem tot ce se poate. As vrea sa stiu ca am de toate si sa iau ce pot si sa duc tot ce vreau acolo unde ma duc. Si sa fie vremea cea mai buna, ca sa pot merge pana acolo.

Vezi acum prognoza meteo pentru zilele de joi si vineri ca sa stii cum sa te imbraci adecvat.

Daca vreau sa ploua, o sa spun. O sa va comunic cum vreau sa fie vremea. Pentru clima din zona asta, imi place sa fie asa chiar vreau sa fie cele mai bune zile pentru mine Dar si epntru voi vreau sa fie la fel. Adica sa avem toti niste zile nisorite, chiar daca ploua cu galeata. Sa ne facem timp sa le vedem mai bine, pline de soare, de dupa norii amenintatori.

Asa vreau sa ma ajute vremea sa imi fac cele de care am nevoie.

No comments:

Post a Comment