Friday, March 4, 2016

Cu o masina buna pot sa intrec pe multi

Ghici ce pot sa fac cu o masina buna asa cum este a mea. Ghiceste ce se poate face daa poti sa te gandesti la asa ceva. Eu pot sa spun multe si pot sa iti fac multe chestii  care sa iti dea prin minte. Pentru ca pot si pentr ca imi sta in putere si pentru ca sunt capabil.

http://electricbicycle.socialparadox.com/blog/read/639339/rca-ieftina-pentru-masini-dacia-logan

Dar tu iti poti imagina toate chestiile pe care eu le pot debita? Iti imaginezi ca sunt cel mi bune de la mine de pe scara si ca pot sa fac mai multe? O sa vedem care este mai bun si care poate sa faca destule. Eu zic ca o sa ies castigator si ca o sa pot sa fac destule care sa ma s oata in avantaja. Dar sa te vad pe tine. Pentru ca asa cum spuneam eu sunt mai tare decat tine. Ah, ce bine imi pare ca termin articolul asta acum, ca sa trec la altul.

No comments:

Post a Comment