Friday, March 4, 2016

Cum reusesc unii sa isi intretina masinile mai ieftin

Sunt unii care reusesc in multe directii si in multe chestii. Ma intreb ce fac si cum umbla, cu ce se ocupa si de unde cunosc multe detalii. Probabil ca sunt mai destepti. Sau poate ca sunt mai descurcareti. Ori poate ca le merge mintea la smecherii.

http://electricbicycle.socialparadox.com/blog/read/639341/rcauri-ieftine-pentru-masinile-dacia-logan

Eu ma gandesc ca mai sunt si alte chestii in afara de cele pe care le ziceam mai sus. Dar oare care din ele sa fie cele mai bune si cele mai avantajoase. Ramane de vazut care din ele. Eu pot sa spun ca sunt un norocos pentru ca am o atitudine putin mai diferita decat multi. Am eu chestiile mele pe care le fac si care ma ajuta sa fiu cu un pas inaintea multora.

Sunt un tip destul de bun. Ar zice toti la fel despre ei insisi. Si eu fac la fel. Desi am defecte destule. Prefer sa ies la inaintare cu partile bune.

No comments:

Post a Comment