Friday, March 4, 2016

Masina visurilor mele se poate face o zmeoaica

Am o masina pe care o visez mai mereu si care imi place cand o vad ruland pe sosele. Este cea pe care o prefer si pe care vreau sa o cumpar. Imi place mult de tot si ma straduiesc sa pun bani la soseta ca sa o pot cumapra. Imi pace sa conduc si sa fac mai multe mii de kilometri pe saptamna. Sunt printre cei mai buni.


Suntem capabili de multe lucruri. De unele dintre ele nici nu avem habar. Dar se poate sa facem ce este mai bine si sa ne intrecem pe noi insine. Daa vrem sa fim mai buni, putem sa ne facem mai buni. Putem sa ne facem ceea ce vrem sau ceea ce vrea cineva. Daca si tu vrei sau daca accepti. De fapt acceptarea inseamna ca vrei sau ca vrei, zic la fel. Stiu ca iti este greu sa recunosti, dar sunt mai bun decat tine la treburile astea, adica la toate.

No comments:

Post a Comment