Friday, March 4, 2016

Sa imi ondulez parul cu cat mai multi carlionti

Asa imi place sa imi fac parul. Sa fie carliontat. Am zis sa imi cumpar un aparat secial pentru treaba asta. Ca sa arat mai bine si sa atrag privirile. Partea acu atrasul privirilor pate fi discutabila. Dar sa arat mai bine ramane in picioare.

http://electricbicycle.socialparadox.com/blog/read/638432/ondulator-babyliss-c902pe-205-grade-invelis-ceramic-la-reducere

Si cu asta basta. Cam astea sunt cele spuse. Si o sa termin repede. Sunt mai bune asa decat altfel. Pentru ca ce e ebine merita sa fie placut. Si ce e mai placut de cat ca ceva sa fie bine facut. Si sa fie bine, sa ne placa, sa avem placerea de a fi asa. Si dupa aia sa fie la fel si tot asa pana la capat. Ca sa ne placa si sa ne fi dus mai departe ca sa ne facem ce trebuie facut.

No comments:

Post a Comment